از امکانات نرم افزار اداری و کارگزینی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1 – تعریف مبالغ سالیانه مربوط به جدول سقف جهت بیمه کارگری و عیدی کارگری و ماموریت کارمندی و مالیات پرداختی

2 – تعیین عناوین مشمول بیمه اعم از بیمه تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی و عناوین و جدول مالیاتی سالیانه 131 

جدول مالیاتی : در این قسمت جدول 131 مالیات که به صورت سالیانه اعلام میگردد وارد میشود و برنامه از آن برای محاسبه استفاده میکند . این جدول به صورت حداقل و حداکثر حقوق و درصد مربوطه به همراه معافیت اولیه میباشد .

عناوین بیمه و مالیاتی : در این قسمت آیتمهای حقوق جهت محاسبه مشمول بیمه و مالیات توسط خودتان مشخص میگردد . ضمنا درصد های مورد استفاده در هر نوع بیمه در این قسمت مشخص میگردد .(تامین اجتماعی : 7 – 20 – 3 )

3 – معرفی صاحبان حق امضا و تهیه کنندگان لیستهای حقوقی نظیر شهردار و مدیر مالی و مسول حسابداری در زمان دلخواه

4 – معرفی اطلاعات پرسنلی و حکمی (حقوقی) کارکنان با توجه به تغییر در احکام حقوقی و چاپ احکام حقوقی کارکنان

اطلاعات پرسنلی :

این اطلاعات شامل کلیه اطلاعات شناسنامه ای و خانوادگی جهت تکمیل پرونده پرسنلی کارکنان میگردد . 
اطلاعات حقوقی (حکمـی) : این اطلاعات شامل کلیه اطلاعات احکام کارکنان بر اساس نوع استخدام های مختلف میگردد . موارد اصلی موجود در این قسمت بر اساس احکام کارکنان شهرداریها به صورت زیر میباشد :

  • نوع استخدام شامل :

کـارگر رسمی قراردادی روزمزد پیمانکـاری– کارمند رسمی موقت ثابت شهـرداریها– شهـردار– پرسنل وظیفه
عناوین حقوقی : حقوق پایه– حق سنوات– فوق العـاده شغل– تفاوت حداقل-حق اولاد-حق عائله منـدی-حق مسکـن-خواربار-حق شیـر-سختی شرایط محیط کار-مبلغ پایه-حق جذب-محرومیت از تسهیلات زندگی-فوق العاده مناطق محروم-ارزشیابی-بدی آب و هـوا-نوبت کاری-جذب مناطق محروم-بیمـه درمانی-بیمه تکمیـلی-بیمـه عمر-حق تلاش-ترمیـم حقوق-حق بیتـوته-فوق العاده مخصـوص-فوق العاده محل خدمت-ایثـارگری-جانبازی-گردان عاشورا-پس انداز 3 %-بن کارگری-مهد کودک-تعدیل-ایاب ذهاب-سوادآموزی و .... .همچنین در این قسمت برای کارکنـان مرکز هـزینه (اداری-شهری-عمرانی) و شماره لیست تعیین میـگردد . ضمنا شماره حساب بانکی پرداخت حقوق و شماره بیمه کارگری و نحوه محاسبه مالیات در این قسمت مشخص میگردد .

  • کارگزینی :

در این قسمت واحد کارگزینی میتواند اطلاعات حقوق را جهت استفاده واحد محاسبه وارد نماید . همچنین احکام حقوقی در این قسمت چاپ میشوند . شکل احکام برای نوع استخدامهای مختلف تعبیه شده است . همچنین در این قسمت فرم ارزشیابی کارکنان و کارشناسان و شناسنامه آموزشی کارکنان در اختیار واحد کارگزینی قراردارد .

  • امور اداری :

ثبت و صـدور : انواع مرخصی و ماموریت – غیبت-کسرکار-ترک کار-استراحت پزسکی-ابلاغیه های حقوقی-ضمانت نامه و معرفی نامه های بانکی-معرفی نامه استفاده از تسهیلات – گزارشات سالیانه و ماهیانه هر مورد به تفکیک

خواندن 2810 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 31 ارديبهشت 1394 ساعت 19:28

مارا دنبال کنید !

با عضویت در صفحه اختصاصی طلوع آرنگ سینا در شبکه های اجتماعی ،جدیدترین خبرهای شرکت طلوع آرنگ سینا را از تریبون شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

تماس با ما

واحد پشتیبانی: تهران – خیابان حافظ – پلاک 320 – واحد یک
تلفن: (021) 66738959 – 66739283
نمابر (021) 66738342
پشتیبانی دایمی: 09121121797
پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید