نرم افزار اموال و انبارداری :
نرم افزار اموال و انبارداری شهرداریها  و دهیاری ها برای نگهداری اموال موجود در واحدهای شهرداری و تهیه لیست اموال جهت نصب در هر واحد استفاده میشود . همچنین کلیه اموال واحدهای شهرداری که پلاک ندارند را پلاک کرده و در سیستم نگهداری نمائید .

در قسمت انبارداری شما میتوانید ورود و خروج کالا به شهرداری را کنترل کرده و موجودی انبار را نگهداری نمائید . صدور قبض انبار و حواله انبار و درخواست خرید و صورتجلسه تحویل کالا در این قسمت مکانیزه شده و موجودی به صورت اتوماتیک در اختیار شما قرار میگیرد

در نرم افزار انبارداری موارد زیر را خواهید داشت :

  • گزارش کنترلی از جدول وضعیت اموال و کارکرد جمعداری در زمانهای دلخواه و گزارش کلی فعالیت انجام شده یکی از اموال
  • معرفی و تفکیک انبارهای مختلف شهرداری و امکان قرار دادن چند انبار در برنامه با توجه به انبارهای موجود شهرداری
  • ثبت ورود کالا به انبار (قبض انبار) به همراه ثبت مشخصات فروشندگان و تحویل گیرندگان کالا ها
  • ثبت مجوز خروج بر اساس مجوز خروجهای صادر شده توسط شهردار و مدیر مالی
  • ثبت خروج کالا از انبار (حواله انبار) به همراه ثبت مشخصات فروشندگان و تحویل گیرندگان کالا ها بر اساس مجوز خروج
  • عدم امکان ثبت حواله انبار بدون مجوز خروج و بررسی مجوز خروجهای ثبت شده و استفاده نشده در زمانهای دلخواه
  • گزارش موجودی تعدادی و مبلغی کالاها در یک انبار و یا یک کالا در چند انبار تعریف شده بر اساس پلاک اموال و یا تاریخ ثبت
  • کاردکس کالاهای انبار بر اساس تاریخ به ریز ورود و یا خروج کالاها و تعیین ارزش مالی در همان تاریخ
  • گزارش گیری مجزا از قبض انبار ها و حواله انبار های ثبت شده بر اساس تاریخ ثبت جهت تعیین میزان ارزش انبار
  • ثبت انبارگردانی و چاپ برگه های شمارش برای سه بار شمارش کالاهای انبار و ثبت سه بار شمارش به تفکیک
  • چاپ فرم خام برگه های شمارش برای صورت برداری دستی از اموال موجود در انبار جهت ورود اطلاعات به سیستم
  • اعلام گزارش مغایرت از مقایسه شمارشهای انجام شده و اطلاعات ثبت شده تا انتهای سال براساس حواله انبارها و قبض انبار
  • ثبت دائم موجودی انبار در انتهای هر سال جهت انتقال موجودی به سال بعد و ادامه فعالیت انبار
  • تعیین ارزش ریالی از کلیه گزارشات بر اساس نوع گزارش درخواستی و حتی ارزش موجودی واحد های شهرداری

گزارشات سیستم انبارداری :

  • گزارش موجودی کالاهای انبار گزارش کاردکس کالاهای انبار
  • گزارش خریدهای از یک فروشگاه گزارش درخواست کالاهای یکی از کارکنان
  • گزارش کالاهای پر مصرف در درخواست خریدها گزارش ورود کالا به انبار گزارش خروج کالا از انبار
  • گزارش درخواست خریدهای یک نفر اعلام شمارش کالاهای انبار ثبت انبارگردانی انبار
  • چاپ برگه خام شمارش کالا چاپ برگه شمارش 3 مرحله ای کالا گزارش ارزش ریالی کالاهای موجود در انبار
  • گزارش بر اساس تحویل گیرنده گزارش بر اساس تائید کننده
خواندن 1862 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 31 ارديبهشت 1394 ساعت 09:39

مارا دنبال کنید !

با عضویت در صفحه اختصاصی طلوع آرنگ سینا در شبکه های اجتماعی ،جدیدترین خبرهای شرکت طلوع آرنگ سینا را از تریبون شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

تماس با ما

واحد پشتیبانی: تهران – خیابان حافظ – پلاک 320 – واحد یک
تلفن: (021) 66738959 – 66739283
نمابر (021) 66738342
پشتیبانی دایمی: 09121121797
پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید