این نرم افزارها تحت ویندوز و دارای بانک اطلاعاتی اسکیوال سرورمیباشد که به صورت تک کاربره و یا چند کاربره(تحت شبکه) قابل اجرا میباشد و واحد شهرسازی و درآمد را مکانیزه نموده و کلیه آیتمهای شهرداریها در آن پیش بینی شده است .

در این سیستم عملیات مربوط به حوادث و آتش سوزی و همچنین تعمیرات خودروهای آتش نشانی ثبت و قابل گزارشگیری میباشد .

معرفی های اولیه :

در این نرم افزار کاربران ابتدا مشخصات مسولین و خودروها و تجهیزات و پرسنل شاغل در آتش نشانی را در قسمتهای مربوطه به تفکیک وارد میکنند . نمونه فرم اطلاعات تجهیزات را در زیر میبینید

ثبت و ارزیابی حوادث :

  • ثبت کلیه حوادث اعلام شده به سازمان و امکان گزارشگیری از میزان عملیات انجام شده و میزان تجهییزات مصرفی
  • ثبت اطلاعات ریز اعلام و حضور در محل حادثه و مدت زمان عملیات و زمان بازگشت به ایستگاه و گزارش دوره ای
  • ثبت اطلاعات ریز نجات یافتگان و مصدومین و موار فوتی و پرسنل شرکت کننده در حوادث با امکان گزارشگیری
  • اعلام چگونگی وقوع حوادث و سازمانهای شرکت کننده در عملیات نجات و تعیین خسارتهای وارده اطلاعات بیمه
  • امکان چاپ فرم ثبت حوادث به همراه کلیه اطلاعات مربوط به کارکنان و وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • گزارش مربوط به میزان مواد مصرفی در طول دوره های مورد نظر و تعداد عملیات و تعداد مجروحین و نجات یافتگان
  • امکان گزارشگیری بر اساس نوع حوادث رخ داده و اسکن تصاویر مربوط به حوادث و بایگانی الکترونیکی تصاویر
  • امکان گزارشگیری و تفکیک حادثه دیدگان و نجات یافتگان بر اساس مدرک تحصیلی و جنسیت

ثبت و ارزیابی حـریق :

  • ثبت کلیه اعلام حریقهای سطح شهر به همراه نوع حریق و اقدامات انجام شده و بازدید های قبل از حریق
  • اعلام زمان اعلام و رسیدن به محل و مهار حریق و زمان خاتمه عملیات و استقرار در ایستگاه
  • اعلام مدت زمان کاوش و اطفاء حریق و مدت زمان کل ماموریت
  • ثبت خودروهای شرکت کننده در عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق به همراه نیروهای عملیاتی
  • اعلام میزان مواد شیمیائی مصرفی و تجهیزات مورد استفاده عمومی و اختصاصی و سازمانهای حاضر در محل
  • ثبت میزان مصرف خاموش کننده های مصرفی به صورت مایع و غیره
  • ثبت اسامی حادثه دیدگان در حریق و نجات یافتگان و کمکهای گروه امداد قبل و بعد از اطفاء حریق
  • شرح میزان خسارت وارده به محل و همچنین خودرو و تجهیزات آتش نشانی
  • گزارش گیری از تعداد عملیات انجام شده در دوره های زمانی خاص به همراه نفرات شرکت کننده در عملیات اطفاء
  • گزارشگیری بر اساس میزان تحصیلات و جنسیت مصدومین آتش سوزی و دلیل وقوع آتش سوزی
  • گزارشگیری از میزان مواد و تجهیزات مصرفی در عملیات های اطفاء حریق به ریز مواد مصرفی
  • گزارشگیری از میزان مصرف خاموش کننده های مصرفی در هر حریق و کل مصرف در فواصل زمانی دلخواه
  • ثبت و گزارشگیری از میزان تعمیرات وسایل و خودروهای مورد استفاده و تعیین میزان هزینه های انجام شده
  • امکان تعیین سطح دسترسی کاربران در سیستمهای تحت شبکه برای ثبت و گزارشگیری به صورت مجزا
  • امکان ثبت خلاقیتها و ابتکار عملهای احتمالی در زمان اطفاء حریق
  • ثبت و گزارش گیری از میزان بیمه محلها و افراد آسیب دیده در حوادث و آتش سوزیهای سطح شهر
خواندن 1994 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 اسفند 1393 ساعت 09:11

مارا دنبال کنید !

با عضویت در صفحه اختصاصی طلوع آرنگ سینا در شبکه های اجتماعی ،جدیدترین خبرهای شرکت طلوع آرنگ سینا را از تریبون شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

تماس با ما

واحد پشتیبانی: تهران – خیابان حافظ – پلاک 320 – واحد یک
تلفن: (021) 66738959 – 66739283
نمابر (021) 66738342
پشتیبانی دایمی: 09121121797
پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید